Pierwszy wspólnie opracowany agent AI pomaga klientom optymalizować inwestycj w rozwiązania Cisco i zwiększać produktywność
Najważniejsze informacje:
Silne partnerstwo: Cisco i Mistral AI wspólnie rozwijają serię agentów AI, aby przyspieszyć
transformację organizacji Customer Experience (CX) Cisco w kierunku modelu opartego na
sztucznej inteligencji.
Efektywność dzięki AI: AI Renewals Agent przyspiesza i ułatwia przygotowywanie ofert,
analizując dane z 50 różnych źródeł i dopasowując propozycje do potrzeb klientów.
Bezpieczna infrastruktura lokalna: Dedykowany model AI zapewnia pełną kontrolę nad
bezpieczeństwem danych, prywatnością i zgodnością z regulacjami, a także pozwala na
optymalizację kosztów i wydajności.

Warszawa, 24 lutego 2025 r. — Cisco, globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i sieci, ogłosiło
premierę pierwszego wspólnie opracowanego agenta AI, stworzonego w ramach strategicznej
współpracy z Mistral AI – jednego z czołowych europejskich dostawców rozwiązań AI.
AI Renewals Agent znacząco usprawnia proces tworzenia ofert dla stałych klientów Cisco, łącząc
dane z ponad 50 źródeł. Narzędzie zapewnia analizę sentymentu w czasie rzeczywistym,
rekomendacje, inteligentną automatyzację oraz personalizację – wszystko w oparciu o potrzeby
klientów i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
Dzięki automatyzacji zadań i optymalizacji procesów, AI Renewals Agent pozwala zespołom Cisco
skupić się na strategicznych działaniach i budowaniu relacji z klientami, co przekłada się na ich
większe zadowolenie, dłuższą współpracę i wzrost przychodów. Narzędzie działa lokalnie na
infrastrukturze Cisco, co zapewnia pełną kontrolę nad danymi oraz ich bezpieczeństwo. Wstępne
szacunki wskazują, że może ono skrócić czas przygotowania oferty i spotkania z klientem nawet o
20%, a z biegiem czasu – w miarę dalszego rozwoju AI – ta redukcja będzie jeszcze większa.
Nowy agent AI to kolejny krok organizacji Cisco Customer Experience (CX) w stronę wykorzystania
sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych i proaktywnych doświadczeń klientów, które
przewidują i nawet przekraczają ich oczekiwania.
„Mistral AI jest kluczowym partnerem Cisco Customer Experience (CX) w budowaniu nowoczesnej
obsługi klienta opartej na sztucznej inteligencji” – powiedziała Liz Centoni, Chief Customer
Experience Officer w Cisco. „Oprócz zaawansowanej technologii, łączy nas wspólna misja –
stawianie klienta w centrum wszystkiego, co robimy. AI Renewals Agent to dopiero początek naszej
współpracy, która przyniesie kolejne innowacyjne rozwiązania. Dzięki tej technologii nie tylko
zwiększamy efektywność procesów, ale też realnie poprawiamy komfort pracy naszych zespołów.
Łącząc ogromny zbiór danych Cisco, zaufanie klientów i wiodące technologie Mistral AI, kształtujemy
przyszłość relacji z klientami i pracownikami”.
„To ogłoszenie to kolejny kamień milowy w naszej strategicznej współpracy z Cisco” – powiedział
Arthur Mensch, CEO Mistral AI. „Pokazuje ono, jak generatywna AI może uprościć dostęp do
złożonych źródeł danych, dostarczyć klientom Cisco realną wartość i znacząco zaoszczędzić czas
wszystkim zaangażowanym stronom. To osiągnięcie było możliwe dzięki wyjątkowemu talentowi
inżynierów Cisco”.
Cisco (NASDAQ: CSCO) to światowy lider technologiczny, który rewolucjonizuje sposób, w jaki
organizacje łączą się i chronią w erze AI. Od ponad 40 lat Cisco bezpiecznie łączy świat. Dzięki
wiodącym w branży rozwiązaniom i usługom opartym na AI, Cisco umożliwia swoim klientom,
partnerom i społecznościom odblokowanie innowacji, zwiększenie produktywności i wzmocnienie
odporności cyfrowej oraz pozostaje zaangażowane w tworzenie bardziej połączonej i inkluzywnej
przyszłości dla wszystkich.
Cisco i logo Cisco są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Cisco i/lub jej
podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Listę znaków towarowych
Cisco można znaleźć na stronie www.cisco.com/go/trademarks. Wymienione znaki towarowe innych
firm są własnością ich odpowiednich właścicieli. Użycie słowa partner nie oznacza relacji partnerskiej
między Cisco a jakąkolwiek inną firmą.
Comentários