top of page

Cisco i Mistral AI łączą siły zmieniając doświadczenia klientów dzięki AI


Pierwszy wspólnie opracowany agent AI pomaga klientom optymalizować inwestycj w rozwiązania Cisco i zwiększać produktywność


Najważniejsze informacje:

 Silne partnerstwo: Cisco i Mistral AI wspólnie rozwijają serię agentów AI, aby przyspieszyć

transformację organizacji Customer Experience (CX) Cisco w kierunku modelu opartego na

sztucznej inteligencji.

 Efektywność dzięki AI: AI Renewals Agent przyspiesza i ułatwia przygotowywanie ofert,

analizując dane z 50 różnych źródeł i dopasowując propozycje do potrzeb klientów.

 Bezpieczna infrastruktura lokalna: Dedykowany model AI zapewnia pełną kontrolę nad

bezpieczeństwem danych, prywatnością i zgodnością z regulacjami, a także pozwala na

optymalizację kosztów i wydajności.




Warszawa, 24 lutego 2025 r. — Cisco, globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i sieci, ogłosiło

premierę pierwszego wspólnie opracowanego agenta AI, stworzonego w ramach strategicznej

współpracy z Mistral AI – jednego z czołowych europejskich dostawców rozwiązań AI.

AI Renewals Agent znacząco usprawnia proces tworzenia ofert dla stałych klientów Cisco, łącząc

dane z ponad 50 źródeł. Narzędzie zapewnia analizę sentymentu w czasie rzeczywistym,

rekomendacje, inteligentną automatyzację oraz personalizację – wszystko w oparciu o potrzeby

klientów i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).

Dzięki automatyzacji zadań i optymalizacji procesów, AI Renewals Agent pozwala zespołom Cisco

skupić się na strategicznych działaniach i budowaniu relacji z klientami, co przekłada się na ich

większe zadowolenie, dłuższą współpracę i wzrost przychodów. Narzędzie działa lokalnie na

infrastrukturze Cisco, co zapewnia pełną kontrolę nad danymi oraz ich bezpieczeństwo. Wstępne

szacunki wskazują, że może ono skrócić czas przygotowania oferty i spotkania z klientem nawet o

20%, a z biegiem czasu – w miarę dalszego rozwoju AI – ta redukcja będzie jeszcze większa.

Nowy agent AI to kolejny krok organizacji Cisco Customer Experience (CX) w stronę wykorzystania

sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych i proaktywnych doświadczeń klientów, które

przewidują i nawet przekraczają ich oczekiwania.


„Mistral AI jest kluczowym partnerem Cisco Customer Experience (CX) w budowaniu nowoczesnej

obsługi klienta opartej na sztucznej inteligencji” – powiedziała Liz Centoni, Chief Customer

Experience Officer w Cisco. „Oprócz zaawansowanej technologii, łączy nas wspólna misja –

stawianie klienta w centrum wszystkiego, co robimy. AI Renewals Agent to dopiero początek naszej

współpracy, która przyniesie kolejne innowacyjne rozwiązania. Dzięki tej technologii nie tylko

zwiększamy efektywność procesów, ale też realnie poprawiamy komfort pracy naszych zespołów.

Łącząc ogromny zbiór danych Cisco, zaufanie klientów i wiodące technologie Mistral AI, kształtujemy

przyszłość relacji z klientami i pracownikami”.


„To ogłoszenie to kolejny kamień milowy w naszej strategicznej współpracy z Cisco” – powiedział

Arthur Mensch, CEO Mistral AI. „Pokazuje ono, jak generatywna AI może uprościć dostęp do

złożonych źródeł danych, dostarczyć klientom Cisco realną wartość i znacząco zaoszczędzić czas

wszystkim zaangażowanym stronom. To osiągnięcie było możliwe dzięki wyjątkowemu talentowi

inżynierów Cisco”.




Cisco (NASDAQ: CSCO) to światowy lider technologiczny, który rewolucjonizuje sposób, w jaki

organizacje łączą się i chronią w erze AI. Od ponad 40 lat Cisco bezpiecznie łączy świat. Dzięki

wiodącym w branży rozwiązaniom i usługom opartym na AI, Cisco umożliwia swoim klientom,

partnerom i społecznościom odblokowanie innowacji, zwiększenie produktywności i wzmocnienie

odporności cyfrowej oraz pozostaje zaangażowane w tworzenie bardziej połączonej i inkluzywnej

przyszłości dla wszystkich.

Cisco i logo Cisco są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Cisco i/lub jej

podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Listę znaków towarowych

Cisco można znaleźć na stronie www.cisco.com/go/trademarks. Wymienione znaki towarowe innych

firm są własnością ich odpowiednich właścicieli. Użycie słowa partner nie oznacza relacji partnerskiej

między Cisco a jakąkolwiek inną firmą.

Comentários


bottom of page